Klantenservice met een chatbox op je website

Bij de collega’s een chatbox online zien staan en wil je nu zelf een chatbox op je website? Dat is zeker en vast het overwegen waard. De toegevoegde waarde van een chatbox op je website is immers groot en de kosten vallen reuze mee. Zeker als je opteert voor de online chatbox van Boom!!Chat . Dit Nederlandse bedrijf lanceerde onlangs een slimme chatbox die betaalbaar is en uiterst performant.

Chatboxen zie je meer en meer opduiken op websites. Een chatbox online is vandaag de dag steeds betaalbaarder. Een chatbox op je website biedt een grote toegevoegde waarde. Zo geef je immers aan dat klanten belangrijk voor je zijn en dat je wil inzetten op een 24/7 klantenservice. Een chatbox sluit immers nooit, is nooit afwezig en staat dag en nacht klaar voor je klanten. Je speelt met een chatbox op je website dus perfect in op de hedendaagse trend en overtreft de verwachtingen van je klanten. Zeker als de chatbox die je online hebt staan slim genoeg is om ook effectief de vragen van je klanten te beantwoorden.

Efficiënter werken met een chatbox online

Bij Boom!!Chat hebben ze stevig geïnvesteerd in de ontwikkeling van hun slimme chatbox. Ze hebben deze dan ook voorzien van AI, waardoor deze steeds meer bijleert en je klanten beter en beter begrijpt. Hoe langer je met deze chatbox op je website werkt, hoe doelgerichter de vragen van je klanten zullen beantwoord worden. Op korte termijn kun je er vanuit gaan dat maar liefst 90% van de vragen van je klanten door je chatbox online kunnen opgelost worden.

Reken maar eens uit hoeveel medewerkers en tijd je daardoor uitspaart. De tijd dat je tientallen mensen op je klantenservice moest hebben zitten om eenvoudige vragen te beantwoorden is voorbij. Je medewerkers kunnen ze vanaf heden concentreren op de moeilijkere vragen, waardoor je heel wat efficiënter te werk gaat.

Een chatbox online op maat

Bij heel wat bedrijven doen ze mysterieus over de werking en het beheer van chatboxen, maar bij Boom!!Chat kiezen ze voor een andere manier. Via een eenvoudig dashboard heb jij het volledige beheer over de chatbox die online staat. Zo kun je alles zelf mee monitoren, opvolgen en bijsturen indien nodig. An sich hoef je niet veel naar je chatbox die op je website staat om te kijken, want deze is zelflerend. Al is het natuurlijk altijd aangewezen de chatbox zelf te voeden met informatie. De chatbox oplossing van Boom!!Chat is in heel wat talen beschikbaar en valt zelfs gratis uit te proberen. Je kunt zelf je eigen chatbots maken, kunt deze van A tot Z instellen en een koppeling met je CRM is perfect mogelijk. Zo kun je klanten ook achteraf op maat gaan verder helpen en behoud je steeds het overzicht.

Probeer nu uit met gratis demo

Bent u klaar om u klantentevredenheid stevig de hoogte in te jagen? Sta je open voor moderne toptechnologie en wil je genieten van een chatbox die je werk uit handen neemt? Vraag dan vandaag nog je gratis demo aan. Een chatbox op je website is een geweldige tool, al snel zul je niet meer zonder je chatbox online kunnen!

https://www.boomchat.info